Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące Produktów można zgłaszać pisemnie, w formie listu poleconego, na adres: GLOBART – Bartosz Baranowicz, Fordońska 40, 85- 719 Bydgoszcz bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub formularza znajdującego się na www.e-globart-meble.pl
  2. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail) oraz opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.
  3. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez Przyjmującego.
  4. Do reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych Produktów powstałych podczas transportu, Klient powinien załączyć protokół szkody podpisany przez Klienta z dostawcą Produktu. Brak protokołu nie stanowi przeszkody do rozpoznania reklamacji.  

W celu szybkiej weryfikacji uszkodzeń prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzonych elementów wraz ze zdjęciem instrukcji montażu z zaznaczonym uszkodzonym elementem

Formularz reklamacyjny

Wszystkie pola są obowiązkowe
Dodaj załączniki (zdjęcia lub pdf)
Limit wielkości dla jednego pliku to 5.00 MB
    captcha
    Przeładuj

    Kontakt z nami

    Masz pytania? Napisz!

    Dane firmy

    Globart - Bartosz Baranowicz
    ul. Fordońska 40
    85-027 Bydgoszcz

    nip: 9531874096
    regon: 092344972